آمار کرونایی های 2 اردیبهشت فارس|3798 نفر فوت کردند

حسینی گفت: با فوت ۲۸ بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در ۲۴ ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تا کنون به سه هزار و ۷۹۸ نفر افزایش یافت.
کد خبر: ۹۵۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳ 22 April 2021

تابناک فارس به نقل از شبستان: «سید روح الله حسینی»، امروز (پنج شنبه 2 اردیبهشت) با اشاره به آمار کرونا در استان فارس به خبرنگاران به صورت مجازی گفت: با فوت 28 بیمار مبتلا به کرونا در استان فارس در 24 ساعت گذشته، آمار قربانیان کرونا در استان از ابتدا تا کنون به سه هزار و 798 نفر افزایش یافت.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: از ابتدای اجرای طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در استان فارس برای انجام تست های تشخیصی کرونا، 89 هزار و 867 تست سریع تشخیصی به انجام رسیده و تا کنون 240 هزار و 791 نفر در فارس به کرونا مبتلا شده اند.

وی با اعلام وضعیت وخیم 336 بیمار کرونا در فارس بیان کرد: 2 هزار و 539 بیمار مشکوک و یا دارای علامت کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند.

حسینی با اشاره به بهبودی بیش از 209 هزار بیمار کرونا در فارس گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون 209 هزار و 761 نفر با بهبودی از بیمارستان های استان و یا ایزوله خانگی مرخص شده اند.

وی تصریح کرد: مواجه شدن کادر درمان با ازدحام بالای بخش های اورژانس نشان دهنده عبور از مرز قرمز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار